1. یادداشت
۰۳/۱۲/۱۳۹۵, ۰۹:۰۲
2017-02-21-05-32-08 جایگاه «آموزش» در دانشگاه نسل سوم / داود قرونه / عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی /   می‌دانیم که دانشگاهِ مدرن از بدو پیدایش سه نسل مختلف را تجربه کرده است. در دانشگاه نسل اول عمدتاً بر سنت‌های تعلیمی و انتقال دانشی ثابت تأکید می‌شد. در دانشگاه‌های نسل دوم، پژوهش‌های بنیادی مبتنی بر آزادی علمی و استقلال دانشگاهی اهمیت داشت و نقش آموزش، ترویج...
۲۶/۱۱/۱۳۹۵, ۱۲:۵۳
2017-02-14-09-23-11 جهت‎دهی آموزش به سوی خود-اشتغالی / دکتر مجتبی طهمورث پور / عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی / در طول دهه‌های گذشته، سیستم آموزشی عمدتاً برنامه‌هایی ارائه داده است که فارغ‌التحصیلانی یکسان تولید می‌کند به طوری که دانشگاه‌ها هنوز نتوانسته‌اند به اندازه کافی، افرادی را برای چالش‌هایی که هنگام کار کردن با آن روبرو می‌شوند، آماده کنند. دانشگاه‌ها می‌بایست در زمینه...
۰۹/۱۰/۱۳۹۵, ۱۴:۰۹
2017-01-14-05-18-11        بازنگری برنامه درسی و کارآمدی آموزش دانشگاهی / دکتر جمشید رزم یار / عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی / یکی از راه‎های کارآمدی نظام آموزشی سیستم ارزشیابی متناسب با اهداف آموزشی و همگام با اهداف کلی نظام آموزشی است. در صورتی که بازنگری دروس منجر به  کاهش میزان موفقیت دانشجویان در قبولی مقاطع بالاتر با نظام آموزشی سنتی در سطح کشوری...