ثبت نام دوره مجازی آموزش ایمنی

ثبت نام در دوره مجازی آموزش ایمنی مخصوص آن دسته از دانشجویانی است كه به هر دلیل، امكان حضور در كارگاه‎های ایمنی را نداشته و یا موفق به كسب نمره قبولی در آزمون دوره حضوری نشده‎اند.

این دوره شامل فیلم و فایل‎های آموزشی ارائه شده در كارگاه است كه از طریق سیستم آموزش‎های الكترونیكی دانشگاه در اختیار متقاضیان قرار می‎گیرد.

متقاضیان جهت ثبت نام بایستی نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته و مقطع تحصیلی خود را همراه با ذكر عنوان دوره آموزش مجازی ایمنی، از طریق پیامك به شماره 09217505770  ارسال نمایند.

برای ثبت نام كنندگان امكان دسترسی به محتوای دوره آموزشی از طریق سایت مركز آموزش‎های الكترونیكی دانشگاه به آدرس vu.um.ac.ir فراهم می‎گردد و ثبت نام شدگان می‎توانند از طریق شماره دانشجویی و رمز ورود به پرتال دانشجویی، به محتوای این دوره دسترسی یافته و پس از مشاهده فیلم‎ها و مطالعه فایل‎های آموزشی در آزمون این دوره شركت نمایند. برای این افراد در صورت كسب نمره قبولی (14 از 20)، گواهی شركت در دوره آموزش مجازی ایمنی صادر خواهد گردید.

شركت در این دوره، صرفاً برای دانشجویان تحصیلات تكمیلی دانشگاه فردوسی مشهد امكان پذیر بوده و ثبت نام و صدور گواهی این دوره منوط به پرداخت هزینه ثبت نام (200000 ریال) می‎باشد كه رسید پرداخت آن به حساب شماره 425299190 بانك تجارت به نام عوايد اختصاصی دوره‎های نوبت دوم دانشگاه، پیش از صدور تاییدیه از متقاضی اخذ می‎گردد. آزمون دوره آموزش مجازی ايمنی در اولين سه شنبه هر ماه (به استثنای فروردين) برگزار می‎گردد و ثبت نام جهت شركت در آن صرفاً تا يك هفته قبل از زمان برگزاری آزمون امكان پذير می‎باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ورود و استفاده از دوره آموزش مجازی ايمنی فایل پیوست را ملاحظه نمایید.

مراحل ثبت نام دوره مجازی آموزش ایمنی

آدرس وبلاگ دفتر ايمني، سلامت و محيط زيست