فهرست مطلب


ثبت نام الکترونیکی


تحصیلات تکمیلی

 بخش تحصیلات تکمیلی اداره پذیرش و ثبت نام این مدیریت مسوولیت انجام امور آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری Ph.D اعم از: ثبت نام، امور مهمان، انتقال، تغییر رشته، مشاوره و راهنمایی و... را که به تفکیک و تفصیل در بخش فرایندها قابل مشاهده می‎باشد بر عهده دارند.

شماره اتاق

نام ونام خانوادگی کارشناس

دانشکده‎های مربوط

شماره تلفن

8

محمد ابراهیم زواری

مرکز آموزش الکترونیکی علوم اداری پیگیری بهبود فرایندها

38806652

8

علیرضا فلاحی

مهندسی معماری

38806629

9

مجیدقشقایی

کشاورزی منابع طبیعی دامپزشکی

38806623

9

مهدی صحافیان

ادبیات الهیات علوم تربیتی

38806617

9

رضا سهیلی

علوم پایه علوم ریاضی تربیت بدنی

38806656


کارشناسی و دکتری حرفه‎ای

بخش کارشناسی و دکتری حرفه‎ای اداره پذیرش و ثبت نام این مدیریت مسوولیت انجام امور آموزشی دانشجویان اعم از: ثبت نام، امور مهمان، انتقال، تغییررشته، مشاوره و راهنمایی و... را که به تفکیک و تفصیل در بخش فرایندها قابل مشاهده می‏‎باشد بر عهده دارند.

شماره اتاق

نام ونام خانوادگی کارشناس

دانشکده‎های مربوط

شماره تلفن

10

فضیلت کامل مقدم

کشاورزی منابع طبیعی علوم اداری تربیت بدنی الهیات

38806618

10

زهرا جراحی مقدم

دامپزشکی علوم پایه –  ادبیات علوم تربیتی

38806619

10

مرضیه  عابد زاده

علوم ریاضی مهندسی معماری

38806621


امور شوراها

شورای بررسی موارد خاص (کمیسیون)

 شورای بررسی موارد خاص دانشگاه (کمیسیون) بالاترین مقام تصمیم گیرنده در مسائل آموزشی محسوب می‎گردد  و مسوولیت رسیدگی به مشكلات آموزشی خاص دانشجویان و متقاضیان در تمام مقاطع تحصیلی را برعهده دارد.
مهمترین وظایف این شورا: بررسی درخواست‎های انتقال، تغییر رشته، اعاده به تحصیل، تمدید سنوات، مسائل مربوط به شهریه و مالی ، مرخصی تحصیلی  و... می‎باشد.
بخش شوراهای اداره پذیرش و ثبت نام مدیریت آموزشی مسوولیت بررسی درخواست‎ها و پرونده‎ها، تهیه گزارش تخصصی و انجام اقدامات لازم برای طرح درخواست‎های دانشجویان در شورا و اعلام نظرات شورا به مراجعان را دارد. كارشناس مسئول مستقیم این قسمت سركار خانم عابدزاده با شماره تماس 38806612 و سركار خانم عرب به عنوان كارشناس با شماره تماس 38806613 مستقر در اتاق 3 مدیریت آموزشی دانشگاه به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی سئوالات و مشكلات دانشجویان محترم و راهنمایی و مشاوره لازم به آنان می‎باشند.

 
شورای آموزشی و كمیته منتخب تحصیلات تكمیلی

شورای آموزشی و كمیته منتخب تحصیلات تكمیلی از ارکان اصلی تصمیم‎گیری در مسائل آموزشی دانشجویان محسوب می‎گردد. اعضای آن كه از نمایندگان اصلی دانشگاه به حساب می‎آیند ، مسئولیت رسیدگی به مشكلات آموزشی كلیه دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی را بر عهده دارند.
مهمترین وظایف این شورا: بررسی درخواست‎های تغییر نمرات، ثبت نمره، تمدید مهلت ارائه سمینار یا پروژه، حذف ترم پزشکی، مسائل مربوط به اصلاح کارنامه، رعایت حدود انتخاب واحد و... می‎باشد.
بخش شورای آموزشی و كمیته منتخب تحصیلات تكمیلی اداره پذیرش و ثبت نام مدیریت آموزشی، مسئولیت بررسی درخواست‎های دانشجویان، تهیه گزارش تفصیلی و انجام اقدامات لازم برای طرح در شورا و اعلام نظرات شورا به مراجعان و دانشكده را دارد.

كارشناس مسئول این بخش سركار خانم اسمعیل نژاد با شماره تماس 38806648 و سركار خانم عرب به عنوان كارشناس با شماره تماس38806613 مستقر در اتاق 3 مدیریت آموزشی دانشگاه به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی سوالات و مشكلات دانشجویان محترم و همکاران گرامی دانشکده‎ها و راهنمایی و مشاوره لازم به آنان می‎باشند.


تکنیسین فرابری داده‎ها

این بخش وظیفه حساس ثبت سیستم سدف از قبیل ثبت نام، اختصاص شماره دانشجویی، ثبت و تغییر نمرات انفرادی، ثبت و تغییر لیست نمرات، ثبت قوانین آموزشی، ایجاد شماره درس و... را به عهده دارد.
جناب آقای محمد ابراهیم‎پور در اتاق 3 این مدیریت با تلفن 38806614 پاسخگوی دانشجویان محترم و همكاران گرامی دانشكده‎ها در این زمینه می‎باشد.

 


امور بایگانی دانشجویان جاری

دربخش بایگانی دانشجویان جاری بالغ بر بیست و دو هزار پرونده جاری و چهار هزار پرونده راکد وجود دارد که در آن اسناد، مدارک و سوابق دانشجویان نگهداری می‎شود.
کارشناسان گروه‎های دانشکده‎ای جهت پاسخ گویی به درخواست‎های دانشجویان و انجام اقدامات، پس از درخواست کتبی پرونده از بایگانی؛ آن را توسط همکاران بخش خدمات جهت بررسی دریافت می‎نمایند.
مسئولیت بایگانی دانشجویی با آقای محمدرضا فرخ پور مستقر در اتاق 12 این مدیریت باشماره تلفن 38806650  می‎باشد و آقای جواد سلیمانی به عنوان بایگان با شماره تلفنی38806624 مستقر در اتاق 11 به همراه دو نفر کار دانشجویی پاسخ‎گوی مراجعان گرامی می‎باشند.

 


 فرایندها

1.  درخواست‎های آموزشی
اطلاعیه نحوه درخواست‎های آموزشی
به استحضار می رساند:
به منظورافزایش سرعت و سهولت انجام کارها، شفاف سازی و فراهم شدن شرایط پیگیری فرایندها توسط دانشجو، امکان ارسال درخواست‎های آموزشی از پورتال دانشجویی فراهم شده است و دانشجویان گرامی باید موارد درخواستی خود را از تاریخ 94/4/6 از طریق پورتال دانشجویی؛ منوی آموزشی؛ لینک درخواست‎های آموزشی، مشخص و پیگیری نمایند.
لازم به توضیح است که از این پس هیچ گونه درخواست اتوماسیونی و دستی برای فرم‎های تعریف شده در پورتال دانشجویی در مدیریت آموزشی دانشگاه مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. ضمنا مطابق مصوبه هیات امنای مورخ 93/11/19 دانشگاه‎های استان خراسان رضوی برخی از درخواست‎های آموزشی نیازمند پرداخت مبالغی می‎باشد که در لیست مشخص شده است و دانشجویان بایستی قبل از ارسال درخواست، از طریق پورتال دانشجویی مبالغ مذکور را پرداخت نمایند.
درخواست‎های موجود درپورتال دانشجویی به شرح زیر قابل مشاهده است و سایر درخواست‎ها نیز بزودی به لیست اضافه خواهد شد. (دریافت فایل)

2.  نحوه درخواست‎های آموزشی
اطلاعیه خیلی مهم درخواست‎های آموزشی
به منظور افزایش سرعت و سهولت انجام کارها، شفاف‏‎سازی و فراهم شدن شرایط پیگیری فرایندها توسط دانشجو، امکان ارسال درخواست‎های آموزشی از پورتال دانشجویی فراهم شده است و دانشجویان گرامی باید موارد درخواستی خود را از تاریخ 1394/04/06 از طریق پورتال دانشجویی؛ منوی آموزشی؛ لینک درخواست‎های آموزشی، مشخص و پیگیری نمایند.
لازم به توضیح است که از این پس هیچ گونه درخواست اتوماسیونی و دستی برای فرم‎های تعریف شده در پورتال دانشجویی، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. ضمنا مطابق مصوبه هیات امنای مورخ 1393/11/19 دانشگاه‎های استان خراسان رضوی برخی از درخواست‎های آموزشی نیازمند پرداخت مبالغی می‎باشد که در لیست درخواست‎ها مشخص شده است. (دریافت فایل راهنما)

3.  چرخه درخواست‎های آموزشی
جهت مشاهده چرخه درخواست‎های آموزشی بر روی دریافت فایل کلیک کنید. (دریافت فایل)

4.  نحوه درخواست تمدید سنوات
 قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (موضوع مهم تمدید سنوات و انتخاب واحد) (دریافت فایل)