بررسی طرح بازنگری برنامه درسی مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش در جلسه شورای برنامهریزی درسی دانشگاه
نشست شورای برنامهریزی درسی دانشگاه ساعت 8 روز دوشنبه مورخ 1400/01/16 بهصورت الکترونیکی برخط برگزار شد.
در این نشست ابتدا آقای دکتر عظیم زاده، مجری محترم بازنگری برنامه درسی رشته مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش در مقطع کارشناسی ارشد گزارشی از مطالعات پشتیبان و برنامه درسی بازنگری شده را ارائه نمودند که بعد از بحث و تبادلنظر، ضمن تصویب مطالعات پشتیبان و برنامه درسی، مواردی مانند اصلاح عناوین انگلیسی دروس، بررسی و حذف همپوشانی سرفصل دروس، رعایت آیین نامه وزارت عتف در خصوص تعداد و نوع واحدهای درسی و... جهت بهبود برنامه درسی و توجه به الگوی مفهومی آموزش دانشگاه در تحلیل اسناد فرادستی و ... جهت بهبود مطالعات پشتیبان مطرح شد.