dey 0149-130بررسی مجدد طرح تدوین برنامه درسي علوم سیاسی گرایش حکومت و نهادهای سیاسی، طرح بازنگری برنامه درسي مهندسی عمران گرایش راه و ترابری در جلسه شورای برنامه‌ریزی درسی دانشگاه
نشست شورای برنامه‌ریزی درسی دانشگاه ساعت 8 روز دوشنبه مورخ 06/10/1400 با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در بخش اول این نشست پیرو مصوبه جلسه مورخ 31/03/1400 شورای برنامه‌ریزی درسی مبنی بر اصلاح برنامه درسی و مطالعات پشتیبان رشته علوم سیاسی گرایش حکومت و نهادهای سیاسی در مقطع دکتری و طرح مجدد آن در شورا، آقای دکتر اسلامی مجری محترم تدوین برنامه درسی، گزارشی از اصلاحات انجام‌شده با محوریت پاسخگویی به موارد طرح‌شده در جلسه قبل را ارائه نمودند که بعد از بحث و تبادل‌نظر، برنامه درسی و مطالعات پشتیبان تصویب و پیشنهاداتی مانند کاهش حجم سرفصل دروس و... از سوی اعضا، جهت بهبود آن مطرح گردید.
در بخش دوم نشست پیرو مصوبه جلسه مورخ 15/02/1399 شورای برنامه‌ریزی درسی مبنی بر اصلاح برنامه درسی و مطالعات پشتیبان رشته مهندسی عمران گرایش راه و ترابری در مقطع کارشناسی ارشد و طرح مجدد آن در شورا، آقای دکتر صحاف مجری محترم بازنگری برنامه درسی، گزارشی از اصلاحات انجام‌شده با محوریت پاسخگویی به موارد طرح‌شده در جلسه قبل را ارائه نمودند که بعد از بحث و تبادل‌نظر، برنامه درسی و مطالعات پشتیبان تصویب و پیشنهاداتی مانند اصلاح سرفصل و منابع برخی از دروس و... از سوی اعضا، جهت بهبود آن مطرح گردید.
در بخش انتهایی نشست، پیرو نامه وزارت عتف مبنی بر انتخاب دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان «دانشگاه اثرگذار در برنامه‌ریزی درسی آموزش عالی ایران» طی سال‌های 1396 تا 1400 مراسم تقدیر از اعضای محترم شورا برنامه‌ریزی درسی دانشگاه برگزار شد.

dey 0149

dey 0129