نشست شورای برنامه‌ریزی درسی دانشگاه ساعت 8 روز دوشنبه مورخ 1400/06/14 در سالن شورای سازمان مرکزی برگزار شد.

در بخش اول این نشست آقای دکتر ملک زاده، مجری محترم بازنگری برنامه درسی رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت رفتار سازمانی در مقطع دکتری گزارشی از مطالعات پشتیبان و برنامه درسی بازنگری شده را ارائه نمودند که بعد از بحث و تبادل‌نظر ضمن تصویب مطالعات پشتیبان و برنامه درسی بازنگری شده، مقرر شد اصلاحاتی مانند تغییر در عناوین و سرفصل برخی از دروس، افزودن دروس اختیاری و... در برنامه درسی و ارائه تحلیل های آماری در قالب جدول و نمودار در پایش دانش آموختگان و کارفرمایان، تعیین درصد تغییرات ایجاد شده در برنامه درسی به نسبت برنامه قبلی و... در مطالعات پشتیبان صورت گیرد.

در بخش دوم این نشست اعضای محترم گروه آموزشی جغرافیا گزارش توجیهی تفصیلی جهت اجرای برنامه های درسی مصوب سال 1400 وزارت عتف در رشته های جغرافيا و برنامه ریزی شهری دوره های کارشناسی ارشد و دکتری، جغرافيا و برنامه ریزی روستایی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری، جغرافيا و برنامه ریزی گردشگری گرایش برنامه ریزی مقصد دوره کارشناسی ارشد، جغرافياي سياسي و ژئومورفولوژی در دوره دکتری را ارائه نمودند که بعد از بحث و تبادل نظر با اجرای تمام برنامه ها موافقت شد.

در بخش پایانی آقای دکتر فیروز زارع عضو محترم هیات علمی گروه اقتصاد کشاورزی به نمایندگی از این گروه آموزشی گزارشی از دلایل توجیهی جهت اجرای برنامه های درسی 1400 مصوب وزارت عتف به جای برنامه های درسی مصوب 1399 دانشگاه در دوره کارشناسی ارشد گروه اقتصاد کشاورزی را ارائه نمودند که بعد از تبادل نظر اعضای و براساس آیین نامه تدوین و بازنگری برنامه های درسی مصوب 1400 دانشگاه هر برنامه بعد از تصویب به مدت 3 سال لازم الاجرا و بعد از آن قابل تغییر می باشد با پیشنهاد گروه آموزشی مخالفت و مقرر شد گروه آموزشی برای حداقل سه سال برنامه درسی مصوب دانشگاه را اجرایی نماید.

IMG 0552

IMG 0572