نتایج اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری سال تحصیلی 1403-1402 مطابق جدول پیوست است. لازم به ذکر است نتایج در صورت تغییر اولویت‌های گروه‌های آموزشی قابل تغییر است.

  • بدیهی است اعلام نتایج اولیه هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به احراز صلاحیت عمومی و انضباطی و تایید سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.
  • چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش بدون آزمون را نداشته یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، ثبت نام ایشان لغو خواهد شد.
  • اسامی پذیرفته شدگان رشته‌هایی که در لیست نمی‌باشند، متعاقبا از همین طریق اعلام می‌گردد. لذا خواهشمند است از پیگیری تلفنی خودداری فرمایید.

نتایج اولیه استعداد درخشان مقطع دکتری سال 1403-1402

  • پذیرفته شدگانی که قصد انصراف از سهمیه استعداد درخشان را دارند، نسبت به تکمیل فرم انصراف پیوست و ارسال آن از طریق ایمیل دفتر شهاب به آدرس اقدام نمایند.

فرم انصراف

دوره مهارت‎های پایه کوچینگ

گروه شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب)، در راستای توانمندسازی دانشجویان اقدام به برگزاری دوره مهارت‌های پایه کوچینگ می‌نماید. دانشجویان علاقه مند جهت آشنایی با این دوره و انجام پیش‌ثبت‌نام می‌توانند در کارگاه آشنایی با دوره مذکور در روز دوشنبه 20 آبان‌ماه، ساعت 12 در تالار دکتر سعادت واقع در دانشکده علوم، شرکت نمایند.
• با شرایط ویژه تخفیف برای دانشجویان عضو طرح خوشه بندی شهاب
• حضور برای تمامی دانشجویان علاقه مند آزاد است.
• به دلیل ظرفیت محدود، ثبت نام در دوره منوط به حضور در این کارگاه می‌باشد.
جهت اعلام حضور در کارگاه به آدرس نام و نام خانوادگی به همراه شماره دانشجویی خود را با عنوان " دوره مهارت‌های پایه کوچینگ " ایمیل ارسال کنید.

coaching A4

درخواست تجدید‌‌نظر دانشجویان نوورود به نتایج طرح خوشه‌بندی شهاب سال تحصیلی 98-1397 (97/11/06)

به اطلاع دانشجویان گرامی ورودی 1397 كه در طرح خوشه‌بندی شهاب ثبت نام نموده‌اند، می‌رساند در صورت هرگونه اعتراض به نتیجه، می توانید از طریق ایمیل   با موضوع "درخواست تجدید نظر" به همراه مدارک و توضیحات مربوطه،  اقدام نمایید. مهلت درخواست تجدید نظر تا تاریخ 10 بهمن ماه بوده و به هیج وجه تمدید نخواهد شد.