دانشجویان می‎توانند جهت ارسال درخواست‎های آموزشی از طریق پورتال دانشجویی بخش درخواست‎های آموزشی سپس درخواست جدید، اقدام نمایند. بعضی از درخواست‎ها شامل هزینه می‎باشد كه بایستی هزینه مورد نظر از طریق پرداخت الكترونیكی، گزینه هزینه خدمات آموزشی پرداخت گردد. بدیهی است چرخه مراحل طی شده توسط دانشجو نیز قابل مشاهده می‎باشد. ( آیكون چارت موجود درقسمت درخواست)

تذكرات مهم :
1- دانشجویان ارشد به هیچ عنوان امكان حذف تك درس ندارند.
2- دانشجویان ارشد در كل مدت زمان تحصیل خود فقط یكبار امكان استفاده از مرخصی تحصیلی یا حذف ترم را دارند.

توجه:
دانشجویانی كه درخواست مرخصی تحصیلی دارند قبل از شروع انتخاب واحد بایستی ضمن پرداخت شهریه ثابت اقدام به ارسال درخواست نمایند.
دانشجویانی كه درخواست حذف ترم دارند بایستی تا دو هفته مانده به شروع امتحانات درخواست خود را ارسال نمایند بدیهی است شهریه ثابت و متغیر به ایشان عودت داده نخواهد شد.
دانشجویانی كه درخواست انصراف ارسال می‎نمایند بایستی از طریق ایمیل نیز مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی به همرا ه شماره دانشجویی وعنوان رشته تحصیلی) را ارسال نموده تا فرم تسویه حساب برای ایشان فعال گردد و پس از تایید تمامی واحدها با تحویل كارت دانشجویی به صورت حضوری بقیه مراحل انصراف خود را  از طریق اداره كل آموزش پیگیری نمایند.