9584board

پنجمین كارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط و مقررات آموزشی، پژوهشی و كارگزینی ویژه استادان محترم جدیدالاستخدام دانشگاه فردوسی مشهد

این كارگاه با تاكید رییس محترم دانشگاه و هیات اجرایی جذب توسط معاونت طرح و برنامه و با همكاری معاونت آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه با هدف آشنایی هر چه بیشتر اعضای هیات علمی جدید الاستخدام با قوانین و مقررات آموزشی، پژوهشی و كارگزینی، در پنچ گروه تا پایان سال 1395 برنامه ریزی گردیده است.

پنجمین گروه این كارگاه روز پنجشنبه مورخ 4 آذر ماه 1395 ویژه اعضای محترم هیات علمی استخدام شده از ابتدای سال 90 تا آذر ماه سال 1395‌ که امکان شرکت در 4 گروه قبلی را نداشتند در سالن شورای دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی برگزار شد. لازم به ذكر است از 44 تن عضو هیات علمی دعوت شده به كارگاه 31 تن در كارگاه حضور یافتند.

كارگاه در ساعت 8 صبح با ارائه آقای دكتر مه پیكر در خصوص تشریح مبانی آیین نامه ارتقاء آغاز شد. سپس آقای دكتر فتوت با بررسی فایل اکسل پرونده ارتقاء به صورت عملیاتی به بحث ادامه دادند. پس از ایشان، آقایان ساقی و نداف با بیان نکات ضروری در خصوص قوانین و مقررات مدیریت كارگزینی و رفاه به بحث پایان دادند. پس از اقامه نماز و صرف ناهار، كارگاه با ارایه آقای مهندس محمدی در خصوص قوانین و مقررات حوزه مدیریت پژوهشی ادامه یافت. این کارگاه در نهایت با ارایه همكاران حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تكمیلی (خانم صاحبیان و آقای مسعود حكیمی) در خصوص قوانین و مقررات ارتقا، ترفیع، آموزانه و ركود در ساعت 17:00 خاتمه یافت.

9584