اطلاعیه شماره 2 پذیرش آزمون نیمه متمركز دكتری تخصصی سال 1395 (مشروط) دانشگاه فردوسی مشهد

توجه داوطلبان و پذیرفته شدگان ارجمند دكتری تخصصی 1395 دانشگاه فردوسی مشهد را به نكات اساسی زیر جلب می‎نماید:

1- در فرم تعهد، کد ملی را بدون صفر اول وارد نمایید.

2- پذیرفته شدگان گرامی پس از تکمیل فرم تعهد و امضای آن، با استفاده از كد رهگیری شخصی، فرم را بارگذاری نمایند. با توجه به اینکه در فرم تعهد، محلی برای امضای مسئول موسسه آموزش عالی در نظر گرفته شده است، امضای مقام مسئول پس از ارسال در دانشگاه انجام خواهد پذیرفت و در این رابطه هیچ مسئولیتی متوجه پذیرفته شدگان نمی‎باشد.

3 – به منظور پاسخ گویی به آن دسته از داوطلبان گرامی كه نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض مستدل دارند، این امكان ایجاد شده است كه حداكثر تا تاریخ 1395/05/06 درخواست رسیدگی خود همراه با مستندات را به آدرس پست الکترونیکی تحت عنوان «درخواست رسیدگی» ارسال نمایند. بدیهی است كه پاسخ درخواست نیز به آدرس پست الکترونیک آنان اعلام خواهد گردید.

4 – با عنایت به اینكه ارزیابی تخصصی داوطلبان با مسئولیت مستقیم گروه‎های آموزشی به دقیق‎ترین وجه صورت گرفته و مستندات و امتیازات ارزیابی هر داوطلب بارها مورد بررسی تخصصی قرار گرفته است، از مراجعه حضوری به دانشگاه و تماس تلفنی جهت پیگیری نتایج جداً خودداری نمایید. به هر گونه سوال یا درخواست در رابطه با آزمون دکتری از طریق آدرس پست الکترونیکی   پاسخ داده خواهد شد.  

5 – پس از قطعی شدن سپردن تعهد توسط پذیرفته شدگان كه در این مرحله اسامی آن‎ها اعلام شده است، به تدریج اسامی تکمیل ظرفیت‎های کلیه رشته‎ها اعلام خواهد شد.

downloadدانلود متن اطلاعیه