اطلاعیه شماره 3: قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمركز دكتری تخصصی سال 1395 (مشروط) دانشگاه فردوسی مشهد

1- نظر به اینکه نتیجه مصاحبه تعداد معدودی از رشته‎ها، در تاریخ 3 مرداد ماه اعلام شده است، مهلت تکمیل فرم تعهد پذیرفته شدگان مشروط آزمون نیمه متمركز دكتری تخصصی سال 1395 دانشگاه فردوسی مشهد تا تاریخ  1395/05/06 تمدید شد. پذیرفته شدگان می‎توانند با مراجعه به نشانی https://pooya.um.ac.ir/educ/exam/PHD_CommitFormLogin.php  فرم تعهد را مطالعه و با آگاهی و رعایت كامل مفاد آن تكمیل، امضاء و از طریق سایت دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از كد رهگیری شخصی، بارگذاری نمایند. بدیهی است عدم تکمیل فرم در بازه زمانی یاد شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

2-بنا به اعلام سازمان سنجش آموزش كشور، نظربه اینكه پذیرش نهایی براساس نمره مرحله ارزیابی تخصصی و نتیجه بررسی صلاحیت های عمومی صورت می‎گیرد. بر این اساس پذیرفته شدگان محترم كه فرم تعهدنامه تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد را تكمیل كرده‎اند، لازم است از تاریخ 12 مرداد ماه تا 28 مردادماه 1395 برای انجام بررسی صلاحیت‎های عمومی، بر اساس اطلاعیه‎های سایت سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمایند. در آن مرحله كه دانشگاه فردوسی مشهد در فرایند و نتایج آن دخالتی نخواهد داشت، هر فرد پذیرفته شده كه تعهدنامه را تكمیل كرده است، فرم مشخصات بررسی صلاحیت‎های عمومی مندرج در سایت اطلاع رسانی آن سازمان را تكمیل و آن را ازطریق سیستم اینترنتی به سازمان ارسال و كد پیگیری مربوط را دریافت خواهد نمود. بر اساس مقررات آزمون دكترای تخصصی 1395، پذیرفته شدگانی كه در این خصوص اقدام نكنند، از مرحله گزینش نهایی حذف خواهند شد. 

3- طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت اطلاعات " فرم صلاحیت عمومی دکترای تخصصی دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی سال 1395"  از روز یکشنبه 1395/05/03 لغایت روز دوشنبه 1395/05/25 می‎باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به لینک  http://register1.sanjesh.org/regphdsalahiyat95 مراجعه نمایید.

توجه: پذیرفته شدگانی که نسبت به ارسال فرم تعهد اقدام نموده‎اند، امکان انصراف از پذیرش ندارند.

download دانلود متن اطلاعیه