اطلاعیه شماره 2: ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصی سال 1395 دانشگاه فردوسی مشهد

ضمن تبریك پذیرفته شدن شما در دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1395، مراحل ثبت‎نام شما را به شرح ذیل به اطلاع می‎رساند:


بخش اول- ثبت‎نام

1-  ثبت‎‏نام الكترونيكی

گام اول: اسکن و ذخیره مدارک زیر

1.     عكس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی

2.     صفحات 1 ، 2 و صفحه توضیحات شناسنامه

3.     كارت ملی ( پشت و رو)

4.     مدرك كارشناسی: یکی از مدارک  به ترتیب اولویت
1- دانشنامه و ریزنمرات
2- گواهی نامه موقت
3-گواهی معدل (درصورت عدم امکان دریافت مدرک 1 و2 )

5.     مدرك كارشناسی ارشد: یکی از مدارک به ترتیب اولویت
1- دانشنامه وریزنمرات
2- گواهی نامه موقت
3-گواهی معدل (درصورت عدم امکان دریافت مدرک 1 و2 )

6.    مدرک كاردانی برای پذیرفته‎شدگانی كه فارغالتحصیل مقطع كارشناسی ناپیوسته میباشند.

7.     مدرك مشخصكننده وضعیت نظام وظیفه (با توجه به مندرجات صفحه 3  راهنمای آزمون ورودی تحصیلات تكمیلی "دورههای دکتری ناپیوسته داخل" سال1395 بخش مقررات وظیفه عمومی).

8.    حكم مرخصی سالانه یا موافقت كتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای كارمندان دولت با امضای بالاترین مقام اجرایی.

9.     گواهی رتبه اولی تاییدشده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرك كارشناسی ارشد (مربوط به پذیرفته شدگان سهمیه رتبه اول).

10.    معرفی نامه استفاده ازسهمیه مربیان رسمی (قطعی و آزمایشی) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

حجم هر فایل باید كمتر از 500 كیلو بایت و با فرمت image/jpg باشد.


گام دوم: ثبت نام الکترونیک

مراجعه به سایت دانشگاه فردوسی به نشانی um.ac.ir بخش اطلاعیه‎ها یا وبگاه مدیریت آموزشی دانشگاه به نشانی Reg.um.ac.ir  بخش پذیرفته‎شدگان سال 1395 طی روزهای یکشنبه 95/6/21  لغایت سه شنبه 95/6/23 و انجام ثبت‎نام الكترونیكی و پرینت رسید ثبت‎نام.
ضمنا در زمان ثبت‎نام الکترونیک می‎بایست مبلغ 150.000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوطه به‎وسیله کارت‎های عضو شبکه شتاب بابت صدور کارت دانشجویی پرداخت شود.

2-  ثبت‎نام حضوری (تحویل مدارك)

پذیرفته‌شدگان محترم می‌بایست پس از انجام ثبت‌نام الكترونیكی با همراه داشتن كلیه مدارك اعلام‌شده در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور و رسید ثبت نام الکترونیکی از روز شنبه مورخ 95/6/27 لغایت چهارشنبه مورخ 95/7/28 مطابق برنامه اعلامی در وب سایت دانشکده مربوط (www.um.ac.ir/Faculty.html )، به دانشکده مربوط مراجعه و نسبت به تحویل مدارک لازم اقدام نمایند.

بخش دوم- نحوه پرداخت شهریه

1- پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم

پرداخت شهریه برابر مبلغ 31.050.000 ریال رشته‎های علوم انسانی، 39.243.750 ریال رشته‎های علوم پایه و 47.437.500 ریال مجموعه رشته‎های کشاورزی؛ مهندسی و دامپزشکی از طریق منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، انتخاب گزینه شهریه نوبت دوم در پرتال دانشجویی. قابل پرداخت با تمامی کارت‎های عضو شبکه شتاب.  ( نشانی پورتال http://pooya.um.ac.ir)
یادآور می‎شود مبالغ مذکور بخشی از شهریه نیمسال اول 96-95 می‎باشد و باقیمانده شهریه بایستی در طول نیمسال پرداخت گردد.

2- پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان پردیس بین الملل

پرداخت شهریه برابر مبلغ 51.750.000 ریال از طریق منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، انتخاب گزینه شهریه دانشجویان پردیس بین الملل برای رشته‎های علوم انسانی و مبلغ 55.200.000 برای سایر رشته‎ها در پرتال دانشجویی. قابل پرداخت با تمامی کارت‎های عضو شبکه شتاب. ( نشانی پورتال http://pooya.um.ac.ir) (نشانی وب سایت پردیس  ic.um.ac.ir  می‎باشد)

  بخش سوم- شروع کلاس‏‎ها

کلاس‎های درسی از تاریخ 95/6/27 بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی تشکیل خواهد شد. کارت دانشجویی در تاریخ 95/6/27 در اداره آموزش دانشکده آماده تحویل به دانشجویان می‎باشد.

بخش چهارم- نکات مهم

تذكر1 : ثبت‎نام الكترونیكی و حضوری برای كلیه پذیرفته‎شدگان الزامی بوده و عدم ثبت‎نام در تاریخ‎های اعلام‎شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

تذکر2 : انتخاب واحد كلیه دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشكده و بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد.

تذكر3 : از تمامی پذیرفته‎شدگان گرامی تقاضا می‎شود از مراجعه حضوری به دانشگاه قبل از تاریخ‎های اعلام‎شده خودداری فرمایند.

تذکر4 : پذیرفته‎شدگان درحال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است پس از اعلام قبولی به مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی جهت دریافت نامه درخواست ترخیص از خدمت خود مراجعه و هنگام ثبت نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشگاه نمایند.

تذکر5 : طلاب، لازم است پس از اعلام قبولی جهت دریافت درخواست اعلام موافقت حوزه علمیه به مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مراجعه و هنگام ثبت نام حضوری، موافقت نامه حوزه علمیه را همراه با سایر مدارک ثبت‎نامی تحویل دانشکده نمایند.

تذکر6 : تمامی دانشجویان که به هنگام ثبت نام فاقد اصل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جهت ارایه می‎باشند  (ارائه کنندگان گواهی معدل کارشناسی ارشد) بایستی حداکثر تا تاریخ 95/7/30 اصل گواهینامه موقت خود را ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهینامه مذکور پس از تاریخ مقرر، از ادامه تحصیلی آنان جلوگیری خواهد شد.

تذکر7 : پذیرفته‎شدگان نوبت دوم در صورت انجام ثبت‎نام الکترونیک و عدم تمایل به ثبت‎نام حضوری بایستی در روزهای اعلامی ثبت نام حضوری مراجعه و نسبت به استرداد وجوه پرداختی خود اقدام نمایند، بدیهی است در صورت عدم مراجعه تا تاریخ تعیین شده، وجوه پرداختی برگشت داده نمی‎شود.

مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد

download  دریافت فایل اطلاعیه