اعطای بسته تشویقی شماره 1 شهاب برای دانشجویان برگزیده در طرح خوشه بندی

قابل توجه دانشجویان طرح خوشه بندی شهاب به اطلاع می‎رساند بسته تشویقی شماره 1 طرح خوشه بندی شهاب از روز سه شنبه 7 دی ماه فعال می‎گردد. دانشجویان پذیرفته شده در طرح خوشه بندی می‎توانند با فرایند مشخص شده نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند.
این بسته شامل 3 مورد از حمایت‎های تشویقی معاونت آموزشی دانشگاه بوده که مطابق با "فرم درخواست بسته‎های تشویقی" شامل بندهای ت، ح و بند ویژه می‎باشد. همچنین با حمایت معاونت دانشجویی دانشگاه استفاده از امکانات مجتمع آبی پردیس (استخر) با شرایط ذیل جز موارد این بسته می‎باشد.

شرایط بسته تشویقی شماره 1

  • بند ت) حمایت از شرکت دانشجویان در همایش/کنگره‎های معتبر داخلی با ارائه سخنرانی (یکبار در طول دوره یکساله طرح خوشه بندی شهاب)

جدول تعرفه (با واحد هزار تومان)

مقطع تحصیلی     خوشه 1 خوشه 2    خوشه 3
کارشناسی      تا 400 تا 300 تا 200
کارشناسی ارشد تا 500 تا 400 تا 300
دکتری حرفه‎ای  تا 500 تا 400 تا 300
دکتری تخصصی (Ph.D)   تا 600 تا 500 تا 400

 مدارک مورد نیاز

 تکمیل فرم درخواست بسته تشویقی، نامه تایید استاد راهنما، گواهی شرکت که نوع ارائه به صورت سخنرانی در آن مشخص شده باشد، مدارک مثبته مالی

تذکر: این حمایت در رابطه با سخنرانی‎های ایراد شده در طی یک سال حضور دانشجو در دوره اول طرح خوشه بندی شهاب می‎باشد. (بازه زمانی از تاریخ 1395/06/20 الی 1396/06/20 می‎باشد.) با توجه به لزوم داشتن مدارک مالی، پرداخت پس از شرکت در همایش/کنگره انجام خواهد شد.

  • بند ح) حمایت و ترغیب دانشجویان برای برگزاری برنامه‎های تخصصی پرورش استعدادهای خاص علمی، ورزشی، هنری و فرهنگی تحت سرپرستی اعضای هیات علمی

تعرفه این بند حداکثر تاسقف 4/000/000 تومان می‎باشد که متناسب با نوع برنامه، جامعه هدف و نتایج آن پس از تایید شورای مرکزی شهاب (فرم تایید اولیه شهاب) به دانشجوی مجری تعلق خواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز

تکمیل فرم درخواست بسته تشویقی، تکمیل فرم تایید اولیه شهاب که در آن برنامه به صورت کامل معرفی گردیده است، نامه تایید عضو هیات علمی به عنوان سرپرست برنامه

تذکر: این حمایت در رابطه با برنامه‎های برگزار شده در طی یک سال حضور دانشجو در دوره اول طرح خوشه بندی شهاب می‎باشد. (بازه زمانی از تاریخ 1395/06/20 الی 1396/06/20 می‎باشد.)

  • بند ویژه) حمایت از برنامه‎های پیشنهادی دانشجو در حوزه‎های توانمندسازی مطابق با توانمندی‎های فردی/ اجتماعی دانشجو پس از تایید شورای مرکزی شهاب و با تعیین فرایند اجرایی. سرپرست فرایند توسط شهاب تعیین می‎گردد.

تعرفه این بند حداکثر تاسقف 2/000/000 تومان می‎باشد که متناسب با نوع برنامه، جامعه هدف و نتایج آن پس از تایید شورای مرکزی شهاب (فرم تایید اولیه شهاب) به دانشجوی مجری تعلق خواهد گرفت.

تذکر: این حمایت در رابطه با برنامه‎های برگزار شده در طی یک سال حضور دانشجو در دوره اول طرح خوشه بندی شهاب می‎باشد. (بازه زمانی از تاریخ 1395/06/20 الی 1396/06/20 می‎باشد.)

تسهیلات استفاده از مجتمع آبی پردیس دانشگاه

 استفاده از امکانات استخر دانشگاه مطابق با جدول زیر به تعداد 30 مرتبه در طی دوره اول طرح خوشه بندی برای دانشجویان امکان پذیر می‎باشد:

مقطع تحصیلی خوشه 1 خوشه 2 خوشه 3
تمام مقاطع رایگان 75% تخفیف 50% تخفیف

  با توجه به فعال‎سازی کارت دانشجویی، دانشجویان بدون نیاز به ارائه مدارک با حضور در مجتمع آبی و تنها با ارائه کارت دانشجویی می‎توانند از تسهیلات مذکور استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که بسته‎های تشویقی برای مدت زمان مشخصی و نهایتاَ تا پایان دوره اول طرح در تاریخ 1396/06/20 (همزمان با شروع نیمسال اول تحصیلی 96-97)  فعال خواهد بود. با توجه به اینکه فرایند یکساله ارزیابی دانشجویان در طرح خوشه بندی، هر ساله انجام خواهد شد، در صورت پذیرفته شدن دانشجو در دوره بعدی در سال آینده، امکان انتقال تسهیلات این دوره (دوره اول) به دوره بعد وجود نخواهد داشت.

فرایند ارائه درخواست

دانشجویان محترم می‎بایست "فرم درخواست بسته‎های تشویقی" را از طریق سایت دفتر هدایت استعدادهای درخشان، بخش شهاب و یا از طریق کانال تلگرام طرح خوشه بندی دریافت کرده و پس از تکمیل آن همراه با تصویر صفحه اعلام نتایج طرح خوشه بندی در پرتال دانشجویی و سایر مدارک هر کدام از بندهای ذکر شده به دفتر شهاب واقع در طبقه سوم سازمان مرکزی مراجعه نمایند.
برنامه حضور کارشناس شهاب همه روزه ساعت 12 الی 13:30، دفتر شهاب-طبقه سوم سازمان مرکزی می‎باشد.

در مواردی که فرم تایید اولیه شهاب نیاز است، می‎بایست این فرم نیز تکمیل شده و تحویل داده شود. فرم مذکور در سایت دفتر هدایت استعدادهای درخشان، بخش شهاب و یا از طریق کانال تلگرام طرح خوشه بندی قابل دریافت می‎باشد.
دانشجویان محترم توجه داشته باشند که در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ایمیل و با ذکر عنوان "طرح خوشه بندی-بسته تشویقی" اقدام نمایند. پاسخگویی حضوری تنها در ساعات ذکر شده امکان پذیر می‎باشد. ضمناَ پاسخگویی تلفنی از طریق شماره تماس 09354394826 در ساعات مذکور امکان پذیر می‎باشد.

download   فرم درخواست بسته تشویقی

download   فرم تایید اول شهاب

  دفتر هدایت استعدادهای برتر