board00002فراخوان تهيه بانک اطلاعاتی "مراقبان آزمون"

 به منظور ساماندهي برگزاري آزمون‎هاي دانشگاهي، ملي و بين المللي در دانشگاه فردوسي مشهد، با تصميم شوراي معاونت آموزشي دانشگاه مقرر گرديده است از اين پس دفتر نظارت، ارزيابي و تضمين كيفيت (ناتك) آموزشي دانشگاه مسئوليت طراحي، اعتباريابي و نظارت آزمون‎هاي مزبور را بر عهده گيرد. اجرای آزمون‎ها بر عهده مديريت آموزشی و کالج دانشگاه می‎باشد.
در همين راستا مقرر شده است بانک اطلاعاتی "مراقبان آزمون" تهيه شود. بنابراين ضروری است کليه همکاران دانشگاهی (اعم از اعضای محترم هيات علمی، کارکنان گرامی و دانشجويان محترم دکتری) که تمايل به همکاری در برگزاری آزمون‎های مزبور را دارند، اطلاعات پرسنلی خود را از طريق لينک‎هایی که در ذیل اعلام می‎شود، در سيستم وارد نمايند. متقاضيان شرکت در طرح "مراقبان آزمون"، به عنوان عوامل اجرايي آزمون (عوامل مخزن، رابط و مراقب) آموزش‎های لازم را دريافت می‎نمايند و پس از گذراندن دوره‎های آموزشي، گواهي “شايستگي مراقبت از آزمون” (شِما) را از دفتر ناتك آموزشي دانشگاه دريافت نمايند. بديهی است پس از تهيه بانک اطلاعاتی و برگزاری آموزش‎های لازم، صرفاً همکارانی در برگزاری آزمون‎ها با دانشگاه همکاری خواهند داشت که موفق به اخذ گواهی "شما" شده باشند. مهلت ثبت نام در بانک اطلاعاتی "مراقبان آزمون" تا پايان روز شنبه 7 مهرماه می‎باشد. دوره‎های آموزشی با نظارت و طراحی ناتک و توسط کالج دانشگاه برگزار می‎شود.

جهت ثبت نام در بانک اطلاعاتی به آدرس سايت کالج دانشگاه/ منوی ثبت نام الکترونيکی/ ثبت نام در بانک اطلاعاتی "مراقبان آزمون" مراجعه فرماييد.