shahab 1 - 980828کارگاه تحلیل کارنامه‌های دوره اول طرح بالندگی شهاب (25 آبان ماه 98)

در اولین کارگاه تحلیل کارنامه‌های دوره اول طرح بالندگی شهاب با حضور دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح، مدیر گروه شناسایی و هدایت استعدادهای برتر( شهاب) و آقای دکتر درودی به عنوان سرپرست اجرایی، برگزار شد. در این نشست اطلاعات مربوط به هر بخش از کارنامه و تفسیر آن‌ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سپس کارگاه های مکمل این طرح با عناوین " مسیر شغلی من"، "مهارتهای شکار شغل و کاریابی"، " مصاحبه شغلی مؤثر" و انطباق پذیری شغلی و اشتغال‌پذیری موفق" معرفی گردید و دانشجویان متناسب با نیاز خود در این کارگاه‌ها ثبت‌نام نمودند.
 هم چنین در خلال این کارگاه، جهت فهم بهتر و مؤثرتر مفاهیم مطرح شده مسابقه ای برگزار شد.
در پایان، آقای امیرحسین علیزاده مرادی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی که از طریق طرح بالندگی شهاب در شرکت آهار واقع در پارک علم و فناوری مشهد پذیرش شده و مشغول به فعالیت شدند، تجربه‌ی خود را از تاثیر شرکت در این طرح در فرایند اشتغال‌پذیری، با دانشجویان در میان گذاشتند.
جهت ثبت نام در طرح بالندگی به سایت shahab.um.ac.ir مراجعه فرمایید.
جهت ثبت نام در کارگاه های مسیر شغلی من، مهارت‌های شکار شغل و کاریابی، مصاحبه شغلی مؤثر و انطباق پذیری شغلی و اشتغال‌پذیری موفق به آدرس نام و نام خانوادگی، شماره تماس و شماره دانشجویی خود را با عنوان کارگاه طرح بالندگی شهاب ایمیل ارسال نمایید.

shahab 2 - 980828

shahab 3 - 980828

shahab 4 - 980828

shahab 5 - 980828