ره نشاندرخشش دانشجویان دانشگاه دانشگاه فردوسی مشهد در دومین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان
در دومین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام " ره نشان " ، 10 تن از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد موفق به کسب رتبه برتر شدند.
شایان ذکر است، این مسابقات با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور، در 6 حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی ، هوشمندسازی و معدن و مواد میزبان 38 شرکت دانش بنیان و 48 پروژه بود.
شرکت‌ها ضمن تعریف پروژه‌های فناورانه، نیازهایشان را مطرح کردند و با فعالیتی 5 ماهه که از مهرماه آغاز شده  است و تا دهم اسفند سال جاری ادامه یافت. این طرح ها با استقبال 1510 نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید.  
پس از 4 مرحله ارزیابی، و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم ها در قالب بیش از 250 تیم  شد.
مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر این مسابقه در 18 اسفند ماه با حضور آقای دکتر ستاری ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید .
کسب رتبه اول توسط اقایان سید مهدی سرفرازی، محمدحسین گلشادی، محمدحسین عباس زاده، محمد حسین زاده و خانم ها فاطمه ملکی راد و ریحانه‌سادات رضوی و کسب رتبه دوم توسط اقای سعید باعصمت و کسب رتبه سوم توسط اقایان امیرمحمد قلی‌نژاد ، امیرحسین خلقی و جواد هراتی
این موفقیت علمی را به جامعه دانشگاهی تبریک گفته، توفیقات روزافزون این عزیزان را مسألت می نماییم.

01

02

03