اولین جلسه در خصوص المپیاد علمی دانشجویی ساعت 12 روز شنبه مورخ 1401/07/23 در سالن شورای سازمان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور معاونین محترم دانشکده­‌ها و مدیران محترم گروه­‌های آموزشی رشته­‌های درگیر در المپیاد برگزار شد، آقای دکتر امین خندقی مدیر محترم برنامه‌ریزی و توسعه آموزش دانشگاه توضیحاتی درخصوص اهمیت المپیاد علمی دانشجویی و بیان مسائل اساسی در این خصوص ارائه دادند.

در بخش دوم این جلسه آقای دکتر رستگار مقدم رضائیون رئیس محترم دفتر استعدادهای درخشان به ارائه­‌ی گزارشی از نتایج کسب شده­‌ی چند سال اخیر المپیاد توسط دانشجویان دانشگاه فردوسی و مقایسه آن با دیگر دانشگاه­‌ها پرداختند.

در ادامه معاونان محترم آموزشی دانشکده‌­ها و مدیران محترم گروه­‌های آموزشی به بیان نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده به منظور برگزاری هرچه بهتر و کسب نتایج مطلوب‌­تر پرداختند.

در انتها پس از استماع نظرات معاونان آموزشی دانشکده‌­ها و مدیران گروه­‌های آموزشی، مصوب گردید که اطلاع‌رسانی به نحو مقتضی و به موقع به دانشجویان، برگزاری کلاس­‌های آمادگی المپیاد از آبان ماه به منظور حصول نتایج قابل قبول در المپیاد علمی دانشجویی، بازنگری نظام انگیزشی دانشجویان و اساتید، پرداخت حق‌الزحمه تمام افرادی که در بحث المپیاد مشارکت دارند و... در دستور کار و پیگیری به موقع قرار گیرند.

1

 

 

 

3

 2