اولين نشست شوراي برنامه‌ريزي درسي و آموزشي دانشگاه ساعت 8 روز سه‌شنبه مورخ 1401/10/13 در سالن شوراي سازمان مركزي برگزار شد.

در ابتداي اين نشست جناب آقاي دكتر امين خندقي مدير محترم برنامه‌ريزي و توسعه آموزش دانشگاه ضمن تقدير از فعاليت‌هاي انجام‌شده پيشين، به تشريح دلايل تركيب دو شوراي برنامه‌ريزي درسي و شوراي پايش، ايجاد و توسعه (پات) رشته /گرايش‌هاي دانشگاه پرداختند. ايشان تصريح نمودند كه تركيب دو شوراي مذكور و تبديل آن به يك شورا ضمن جلوگيري از تعدد و تكثر شوراها و كاهش بروكراسي اداري به انسجام در تصميم‌گيري و تسريع در انجام فرايندهاي اجرايي و كاركرد مطلوب‌تر و بهينه شوراهاي زيرمجموعه معاونت آموزشي منجر و درنهايت به بهبود كيفيت آموزش و بهره‌وري بيشتر مي‌انجامد. در ادامه ساختار و وظايف شورا جديد تشريح شد و اعضاي شورا به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداختند. ازجمله موضوعات مورد تأكيد در ديدگاه‌هاي مطرح‌شده مي‌توان به لزوم آسيب‌شناسي فرايندهاي قبلي و تلاش در جهت بهبود آن‌ها، توجه به ماهيت گروه‌هاي آموزشي در تصميم‌گيري‌هاي آموزشي و... اشاره نمود.

در بخش دوم نشست سركار خانم شيخ كارشناس محترم تحصيلات تكميلي و سركار خانم وقاري كارشناس محترم برنامه‌ريزي آموزشي و درسي دانشگاه به ترتيب فرايندهاي اجرايي و روند طرح موضوعات در شوراي پايش، ايجاد و توسعه (پات) رشته /گرايش‌هاي دانشگاه و شوراي برنامه‌ريزي درسي را تشريح نمودند.

در انتهاي اين نشست جناب آقاي دكتر شعباني معاون محترم آموزشي دانشگاه ضمن تشكر از حضور اعضاي جديد در شوراي برنامه‌ريزي درسي و آموزشي دانشگاه، به لزوم توجه به مباحث بين‌رشته‌اي در ايجاد رشته گرايش‌هاي جديد و تدوين و بازنگري برنامه‌هاي درسي تأكيد فرمودند.

 

IMG 1119

IMG 1134

IMG 1125

IMG 1127

IMG 1129

IMG 1135