دومین نشست شورای برنامه‌ریزی درسی و آموزشی دانشگاه ساعت 8 روز سه‌شنبه مورخ 1401/11/04 در سالن شورای سازمان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این نشست جناب آقای دکتر امین خندقی مدیر محترم برنامه‌ریزی و توسعه آموزش دانشگاه با تأکید بر دو کارکرد اصلی شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه یعنی پایش، ارزیابی و توسعه رشته-گرایش‌های دانشگاهی و بازنگری، تدوین و نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های درسی، هدف جلسه را بررسی روندهای فعلی فرایند بازنگری و تدوین برنامه‌های درسی و ترسیم مسیری مطلوب برای آینده عنوان نمودند. در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت برنامه‌های درسی دانشگاه و فرایند بازنگری و تدوین برنامه‌های درسی مطرح و موضوعات مختلف ازجمله نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های درسی، پایش دانش‌آموختگان و ... به‌عنوان یکی از حوزه‌های چالش‌برانگیز در این بخش مورد تأکید قرار گرفت.

در ادامه این نشست اعضای محترم شورا در خصوص مسائل مختلف فرایند بازنگری  برنامه‌های درسی ازجمله پیگیری ثبت امتیاز پژوهشی برای مجریان و همکاران طرح، تدوین مقررات جهت پیشگیری از تعارض حقوقی، ایجاد امکان تعامل با خبرگان رشته-گرایش‌ها در دانشگاه‌های برتر کشور جهت بهبود و اصلاح برنامه‌های درسی و ... به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. در پایان مقرر شد در جلسات بعدی ضمن ادامه بحث این جلسه در خصوص فرایند ایجاد و توسعه رشته گرایش‌های دانشگاه نیز بحث و بررسی صورت گیرد.

 

IMG 1271

IMG 1274

IMG 1267

IMG 1285

IMG 1269