اولين نشست شوراي برنامه‌ريزي درسي و آموزشي دانشگاه در سال 1402 به‌منظور بررسي آيين‌نامه دوره كارآموزي بلندمدت ساعت 7:30 روز سه‌شنبه مورخ 1402/02/12 در سالن شوراي سازمان مركزي برگزار شد.

در اين نشست بعد از تشريح فرايند ارزيابي طرح‌ها و برنامه‌ها در شورا توسط جناب آقاي دكتر امين خندقي مدير محترم برنامه‌ريزي و توسعه آموزش دانشگاه، جناب آقاي دكتر پناهي مدير محترم مدير ارتباط با صنعت و جامعه و جناب آقاي مهندس دليري رئيس محترم اداره مهارت افزايي و توسعه كارآموزي به تشريح مفاد آيين‌نامه كارآموزي بلندمدت پرداختند. بر اساس اين طرح دانشجويان دوره كارشناسي در صورت تمايل مي‌توانند به مدت يك سال دوره كارآموزي (2) و (3) را انتخاب و طي اين مدت از فضاي آموزش دانشگاهي خارج و در محيط كار واقعي زير نظر يك استاد راهنما به انجام فعاليت بپردازند. بعد از توضيح بخش‌هاي مختلف اين آيين‌نامه، اعضاي محترم شورا به طرح ديدگاه‌هاي خود و تبادل‌نظر پرداختند. ازجمله نكات مطرح‌شده مي‌توان به موارد زير اشاره نمود.

  • لحاظ شدن تفاوت‌ها و توجه به اقتضائات دانشكده‌ها و رشته‌هاي مختلف در بهره‌مندي از آيين‌نامه
  • تشريح و تصريح ابزارهاي نظارتي بر اجراي دقيق آيين‌نامه و فرايند كارآموزي توسط دانشجو، كارفرما و استاد راهنما
  • تشريح وظايف كارگروه‌ها و استاد راهنما
  • شفاف‌سازي ارتباط ميان ساختارهاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه
  • تعيين معيار ورود دانشجو به دوره كارآموزي و حداقل تعداد واحد گذرانده شده

در پايان مقرر شد پس از جمع‌بندي ديدگاه‌ها و نقطه نظرات اعضاي محترم شورا، موارد به اطلاع مديريت ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه رسانده و بعد از دريافت پاسخ يا اصلاحات توسط ايشان مجدد در جلسه ديگر بررسي و تصميم‌گيري شود.

IMG 1543

IMG 1521

   IMG 1535