قابل توجه منتخبین مرحله مقدماتی بیست و چهارمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور

رعایت موارد ذیل برای شركت در مرحله نهایی المپیاد كه در روزهای 3 و 4 مرداد ماه 1398 برگزار می‌شود، ضروری است.
- زمان اسكان دانشجویان در تهران از بعدازظهر روز چهارشنبه 98/05/02 و زمان تخلیه خوابگاه‌ها صبح روز شنبه 98/05/05 می باشد.
- امكان اسكان و پذیرایی از همراهان دانشجو مانند پدر، مادر، همسر، فرزند و … وجود ندارد و همراهان اجازه ورود به داخل دانشگاه را ندارند.
- امكان پذیرایی ناهار روز چهارشنبه مورخ 2/5/98  برای مراجعان وجود ندارد. پذیرایی و اسكان از بعدازظهر همان روز انجام می‌شود.
- همراه داشتن كارت ملی و كارت دانشجویی ضروری است.
- استفاده از ماشین حساب‌های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می‌توانند از ماشین حساب ساده استفاده كنند.
- دانشجویان منتخب باید در نیمه دوم سال تحصیلی 98-97 دانشجو باشند و گواهی اشتغال به تحصیل خود را به آن دانشگاه ارسال كنند.
- نیازی به همراهی استادان یا اعضای كمیته‌های علمی با دانشجویان در زمان برگزاری مرحله نهایی المپیاد نیست و در صورت همراهی، حضور آن ها در جلسه آزمون ممنوع است.

برنامه امتحانات مرحله نهایی المپیاد در سایت htto://Olympiad.sanjesh.org موجود است، محل اسكان و چگونگی پذیرش دانشجویان و زمان دریافت كارت ورود به جلسه آزمون‌ها متعاقبا از طریق سایت اطلاع داده خواهد شد.

 

اعلام نتایج اولیه بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی منطقه 9 کشور

نتایج اولیه بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی منطقه 9 کشور اعلام شد. در این مرحله از 482 نفر متقاضی واجد شرایط از استان های سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی در 22 رشته امتحانی، 88 نفر موفق به كسب رتبه گردیده و جهت شركت در مرحله كشوری كه سوم و چهارم مردادماه که در تهران برگزار می‎گردد، به سازمان سنجش آموزش كشور معرفی شدند.

جهت مشاهده اسامی اعلام شده کلیک کنید.