قابل توجه داوطلبان پذیرش در دوره دکتری تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر سال 98

به اطلاع داوطلبان پذیرش در دوره دکتری تخصصی، که حدنصاب شرکت در مصاحبه علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد را کسب کرده‌‏اند می‏‌رساند، به‌منظور رفاه حال داوطلبان گرامی، امکان انجام مصاحبه بصورت مجازی (آنلاین) برای این داوطلبان فراهم شده است. لذا داوطلبانی که تمایل دارند بجای شرکت در مصاحبه حضوری، مصاحبه آن‏ها بصورت مجازی (آنلاین) برگزار شود لازم است حداکثر تا تاریخ 28/3/98 با ارسال یک ایمیل به نشانی اعلام آمادگی کنند.
موضوع ایمیل ارسالی باید شامل عبارت "تقاضای مصاحبه مجازی دکتری 98" باشد. همچنین متن ایمیل ارسالی باید شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس داوطلب باشد.

نکات مهم
• بدیهی است داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه مجازی (آنلاین) را دارند، باید مانند سایر داوطلبان، کلیه مراحلی که در اطلاعیه‏‌های قبلی دانشگاه اعلام شده است (مراجعه به سامانه ثبت نام دکتری، آپلود مستندات و پرداخت هزینه‏‌ها) را بطور دقیق اجرا نمایند.
• لازم به ذکر است اینکه داوطلب بصورت حضوری در مصاحبه شرکت کند یا بصورت مجازی، تأثیری در امتیاز وی ندارد.
• مصاحبه مجازی (آنلاین) از طریق یک سیستم تحت وب (نظیر یک تالار گفتگوی آنلاین) انجام می‏شود و داوطلب باید در زمان مقرر و با استفاده از نام کاربری/کلمه عبور خود، به این سیستم وارد شده و بصورت آنلاین، به گفتگو با اعضای حاضر در جلسه بپردازد. اطلاعات بیشتر شامل آدرس سیستم مورد نظر، زمان دقیق مصاحبه هر داوطلب و نام کاربری/کلمه عبور هر داوطلب، متعاقبا از طریق اطلاعیه‏‌های بعدی اعلام خواهد شد.