تفاهم نامه مشترک میان گروه شهاب و کالج دانشگاه فردوسی مشهد

 پیرو عقد تفاهم نامه مشترک میان گروه شهاب و کالج دانشگاه مورخ 98/04/23 درخصوص حمایت هدفمند از برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط دانشجویان عضو خوشه بندی شهاب، شرایط ویژه به شرح زیر مصوب شد:

الف: دانشجویانی که برنامه پیشنهادی برگزاری کارگاه آموزشی خود را به شهاب اعلام نمایند پس از بررسی و تأیید علمی برنامه به کالج دانشگاه معرفی و می‌توانند از طرح 75/25 استفاده نمایند در این طرح 75 درصد هزینه ثبت نام متعلق به دانشجو و 25 درصد آن سهم بالاسری کالج دانشگاه می‎باشد.

ب: در رابطه با حمایت از دانشجویان خوشه بندی شهاب جهت شرکت در کارگاه کالج دانشگاه، مقرر شد تا 30 درصد تخفیف برای دانشجویان خوشه یک، 20 درصد تخفیف برای دانشجویان خوشه دو،10درصد  تخفیف برای دانشجویان خوشه سه، از سوی کالج در هنگام ثبت نام اعمال شود.
 

نکته: ارائه گزارش نهایی به شهاب جزء شرایط استفاده از بند الف تفاهم نامه می‌باشد.  

دانشجویان عضو طرح خوشه بندی شهاب (بدون در نظر گرفتن نوع خوشه) باید فرم زیر را تکمیل و از طریق ایمیل با عنوان «کارگاه دانشجویی شهاب» به همراه نامه تایید کننده از طرف عضو هیأت علمی به عنوان سرپرست کارگاه، ارسال نمایید. همچنین کسب تأییده از نماینده شهاب دانشکده و ارسال آن به همراه سایر مدارک الزامی است.