به استحضار می‌رساند با توجه به اینکه ثبت نام در سامانه هُم سالیانه فقط یك بار و در شروع سال تحصیلی انجام می‌پذیرد، “ششمین دوره سامانه همكاری مدرسان مدعو (هُم)” (لینك https://pooya.um.ac.ir/educ/HOM) جهت ثبت نام متقاضیان تدریس/ پژوهش دانشگاه فردوسی مشهد در نیم سال اول و دوم سال تحصیلی 1402-1401 از تاریخ 1401/03/28 فعال می‌باشد. خواهشمنداست قبل از ورود به سامانه، ”شيوه نامه آموزش مشترك و مستقل مدرسان مدعو“  را به دقت مطالعه و در صورت دارا بودن شرايط مذكور، ارسال درخواست نمايید.

felesh20 با توجه به تغییرات صورت گرفته در پرتال مدرسان مدعو، از مسیر (پرتال پویا - لبه‌ی آموزشی - منوی جذب و ترفیع - درخواست همکاری مدرسان) جهت ثبت درخواست در ششمین دوره سامانه هُم اقدام شود.

felesh20 با توجه به تغییرات صورت گرفته در سامانه هُم ضروری است پس از ورود به سامانه، ابتدا اطلاعات فردی و گروه (صرفاً گروه رشته تحصيلی خود را انتخاب نماييد) را چك نموده و در صورت انجام ويرايش، روی دكمه اصلاح كليك نموده و پس از آن نوع درخواست را انتخاب، مدرك مربوطه را بارگذاری و ارسال درخواست نماييد، ضمناً توجه داشته باشيد پس از ارسال درخواست، امكان هيچ تغييری در سامانه برای شما فراهم نمی‌باشد.

felesh20 در صورت انتخاب یکی از چهار گزینه شرایط ویژه (جانباز - آزاده - رزمنده - خانواده شاهد) در قسمت اطلاعات فردی، بارگذاری مدرک مربوطه در پایان مراحل ثبت درخواست ضروری می باشد.

felesh20 الزامیست شماره حساب (ملی/تجارت) درج شده در قسمت اطلاعات فردی به نام شخص متقاضی بوده و در صورت نیاز به اصلاح آن با سرکار خانم شهریارپور (38802479) تماس حاصل نمایید.

felesh20 بر اساس مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه، از این پس ارائه طرح درس برای مدرسان مدعو دانشگاه فردوسی مشهد در شروع نيمسال تحصيلی و بازه مقرر به منظور پرداخت آموزانه ايشان نیز الزامی می‌باشد.

felesh20 با توجه به لینك بودن سامانه هُم به آموزانه مدرسان، در صورت عدم ثبت نام در سامانه، پرداخت آموزانه صورت نخواهد گرفت.

felesh20 همچنین یادآور می‌شود با توجه به الزامی بودن گذراندن دوره ارتقای شایستگی تدریس برای كلیه مدرسان مدعو، مدرسانی که تا کنون موفق به گذراندن دوره مذکور نشده‌اند جهت اطلاع از زمان و نحوه‌ی برگزاری دوره‌ها با شماره داخلی 2388 - كارشناس كالج تماس حاصل نمایند.

فرآیند سامانه هُم دانشگاه فردوسی مشهد (کلیک کنید)