اعلام فهرست نهایی برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان دانشگاه فردوسی در سال تحصیلی 99-1398

فهرست دانشجویان (غیر نوورود) دانشگاه فردوسی مشهد كه پس از راستی آزمایی مدارك ارسالی به عنوان برگزیده نهایی تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 99-1398 شناسایی شدند به شرح ذیل می‌باشد:

فهرست نهایی دانشجویان غیر نوورود

قابل توجه دانشجویان منتخب بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 99-1398​

جهت بهره مندی از تسهیلات اعتبار آموزش‌یاری، همكاری‌های علمی – اجرایی، فن‌یاری و راتبه دانشجویی

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه "پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی كشور"، تسهیلات ویژه‌ای از قبیل اعتبار راتبه دانشجویی، اعتبار آموزش‌یاری، اعتبار همكاری‌های علمی – اجرایی و اعتبار فن‌یاری را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های كشور اعطا می‌كند.​ در این راستا ضروری است دانشجویان متقاضی اعتبارهای مذكور، نسبت به تكمیل فرم‎های مربوطه  وطبق  فرایند زیر، برای نیمسال اول (از 1398/7/1 لغایت 1398/11/15) حداكثر تا اول دیماه سال جاری و برای نیمسال دوم (از 1398/11/15 لغایت 1398/4/1) حداكثر تا اول اردیبهشت ماه سال 1399 اقدام نمایند. ضمناً تکمیل فرم‌های مربوطه به صورت تایپ شده و با ذکر جزئیات الزامی است، در غیر اینصورت قابل پذیرش نبوده و عودت داده خواهد شد.

دریافت فرم‌های عقد قرارداد

دریافت فرم‌های گزارش فعالیت

دریافت فرایند عقد قرارداد

 

اعلام فهرست اولیه برگزیدگان تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 99-1398

 فهرست اولیه برگزیدگان تسهیلات دانشجویی در سال تحصیلی 99-1398 از سوی سازمان بنیاد ملی نخبگان مطابق فایل پیوست اعلام شد. با توجه به آنکه نتایج اعلام شده صرفاً به معنای تایید اولیه با هدف اطلاع متقاضیان برای برنامه ریزی به منظور انجام اموری از قبیل عقد قرارداد آموزش یاری/ همکاری های علمی- اجرایی/ فن یاری یا شرکت در طرح شهید احمدی روشن است، در حال حاضر دسترسی ارائه درخواست تسهیلات در سامانه سینا برای معرفی شدگان وجود ندارند و پس از تایید نهایی برگزیدگان از سوی بنیاد ملی نخبگان، دسترسی مذکور ایجاد خواهد شد.

فهرست

اطلاعیه مهم بنیاد ملی نخبگان در خصوص برگزاری طرح شهید احمدی روشن

بنیاد ملی نخبگان در راستای رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشجویان مستعد کشور، در نظر دارد برای چهارمین سال متوالی، طرح شهید احمدی روشن را برگزار نماید. در این طرح دانشجویان برگزیده، با راهنمایی و مدیریت یکی از اساتید خبره، طی مدت نُه‌ماه به صورت گروهی برای حل یکی از مسائل کشور قدم برخواهند داشت. دانشجویان در طی دوره، با توجه به عملکرد خود، بر اساس مقررات بنیاد، از مبلغ اعتبار ماهیانه برخوردار می‌شوند و می‌توانند در انتهای دوره، از امتیاز انجام فعالیت نخبگانی در سایر تسهیلات بنیاد، بهره‌مند شوند.

دانشجویان در صورت برخورداری از حداقل یکی از شرایط زیر، می‌توانند در فراخوان ثبت نام کنند:
• مشمولان پشتیبانی‌های دانشجویی بنیاد در سال تحصیلی جاری
• مشمولان پشتیبانی‌های دانشجویی بنیاد در سال تحصیلی 98-1397 (در صورت دانشجو بودن در سال تحصیلی جاری)
• دانشجویان سال‌های سوم  و چهارم مقطع کارشناسی با معدل بالای ۱۷
• دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی با معدل بالای ۱8

برای کسب اطلاع بیشتر در این خصوص، به سایت  https://www.bmn.ir/fa-ir/  مراجعه نمایید.

اطلاعیه پشتیبانی بنیاد ملی نخبگان از دانشجویان صاحب استعداد برتر نوورود
(دانشجویان سال اول دوره‌های كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكتری) در سال تحصیلی 99-1398​

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه "پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور"، تسهیلات ویژه‌ای از قبیل راتبه دانشجویی، اعتبار آموزش‌یاری، اعتبار همکاری‌های علمی - اجرایی/ فن‌یاری، اعتبار توان‌مندی آموزشی، اعتبار توان‌مندی كارآفرینی، اعتبار ارتباطات علمی و... را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های كشور اعطا می‌كند.​ فرصت ثبت نام از یكم تا سی ام مهرماه 1398 و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.